wtorek, 22 kwietnia 2014

I Love Art - Wonju exhibition



Lads, if you are any close to Wonju-si tomorrow (32.04.'14) check up the “I Love Art” exhibition in Chiack Art Centre (closes bus stop LOTTE CINEMA, bus no 41/51-57/2/8/9 from Dongbu bus terminal). It’s organized by the Korean Art Association and contains of pieces done by professionals as well as an amateurs. Nice idea for a bit of relax between meetings.

Wielu Koreańczyków, których poznałam posiada hobby, co nie jest niczym dziwnym, Polacy tez maja hobby i nikt z tego nie robi wielkiej hecy. Tutaj jednak, jeśli masz hobby to uprawiasz je na wysokim poziomie. Jeśli lubisz śpiewać, chodzisz na lekcje śpiewu, jeśli lubisz rękodzieło, chodzisz na zajęcia np. z Hanji paper, jeśli lubisz malować, to masz swojego prywatnego nauczyciela, który Ci w tym pomaga. Moja koleżanka, pracująca dwa biurka ode mnie w naszym lokalnym Wonj-ańskim jaebolu maluje. Co więcej, jeden z jej obrazów został wystawiony na dziesiątej, jubileuszowej wystawie „I Love Art”, która zorganizowana została w Chiack Art Centre w Wonju. 

Chcąc wesprzeć koleżankę w dążeniu do perfekcji  w uchwycaniu światła na płótnie w piątkowy poranek wszyscy poszliśmy na wystawę  zachwycać się dziełami. Muszę przyznać, że niektóre obrazy bardzo mi się podobały (szczególnie akwarela Buddy), koleżankowy landszaft mniej, ale jakoś wybrnęłam, kiedy zapytano mnie, co myślę o tym ‘dziele’ ….. Dzieło to, wraz z koleżanką zostało uwiecznione w obiektywie aparatu, wiec oceńcie sami ;-)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...